2011. június 26., vasárnap

Kedves Textilcsoda vásárlók,

Ti megrendelitek a termékeket, én elküldöm Nektek :) Nagyon megtisztelő, és hatalmas örömet okoz, amikor írtok, hogy mennyire tetszik a textil, arról nem is beszélve, amikor fotót küldtök, hogy mit készítettetek belőle... csak ámulok, és bámulok :)))
Ma 3 fotót is tudok mutatni, nézzétek:

Babu készítette ezt a játék-tárolót (ovis-zsák is lehet) és még azt mondja, csak most tanul varrni, miközben boltja van a Meskán, szuper a blogja, éééés nagyon kedves :)))

Esküszöm, Babut akarom reklámozni, de azért megemlítem, hog ez az anyag megvásárolható nálam :))
Babu blogja: http://www.babucikrea.blogspot.com/

Kata, tüneményes vásárlóm is nemrég kezdte a varrást, és csak ámulok a táskáit látva...
A Textilcsoda Cupcake szalagját így használta fel :


Mert nemcsak a külső a fontos :)) (Ezt Zazáleától hallottam :))
Kata blogja: http://www.fani-taska.blogspot.com/

Szandra pedig nemrég indította Gyurmánia néven futó alkotásait bemutató oldalát... Hát... hogy mi mindent lehet csinálni gyurmából...álmomban sem gondoltam volna, eddig csak csiga-bigát készítettem a gyerekekkel... és Textilcsoda patchwork-csomagból?? Íme:



Szandra honlapja: www.gyurmania.hu


Köszönöm Nektek Lányok :))

Ti pedig, drága olvasóim vásárlóim, ne hezitáljatok: ha Nektek is van büszkeségetek, megosztom, ha szeretnétek valaminek nekikezdeni, de nem tudjátok hogyan, itt biztosan találunk szakértőt :))
Kérdezzetek, írjatok, tegyetek közzé alkotásokat, ötleteket, szabásmintákat, tutorial-t :))


1 megjegyzés:

  1. Köszönöm Niki!!! :D Ahogy ígértem, a többi anyagból is bemutatom mit készítek.... csak jussak el odáig! :)
    Halkan megsúgom: a tervek már a fejemben zakatolnak és kivitelezésre vágynak! ;)

    VálaszTörlés