2011. szeptember 19., hétfő

Homestyle Sewing Magazin

Egyik kedves vevőm, Anikó ajánlotta a figyelmembe ezt a negyedévente megjelenő magazint. Hálás köszönet érte, nagyon szép, egyszerűen elkészíthető dolgok vannak benne szabásmintával, leírással :)

Ebben a számban ajándék textil, közbélés van, amiből pl. ilyesmiket is lehet készíteni :)


Mivel jelenleg nekem sajnos nincs időm varrni, arra gondoltam, hogy aki megosztja a Textilcsoda Facebook oldalát, kisorsolom a textilcsomagot, megtoldva egy darab narancs színű textilbőrrel :)


Remélem, nektek is tetszik, és minél többen segítetek a Textilcsoda népszerűsítésében, amit előre is nagyon köszönök :))
A játék vége: szerda, szeptember 21. éjfél

16 megjegyzés:

  1. Megosztom sebtiben!
    Hátha egyszer én is nyerek :))!

    VálaszTörlés
  2. Ezt nagyon szeretném! :) Megosztva:)

    VálaszTörlés
  3. :) hogy hogy nincs időd varrni? nem is értem :)
    naná, hogy osztom :)

    VálaszTörlés
  4. Naná, hogy megosztottam:) szeretném, nagyon szép anyag!

    VálaszTörlés
  5. Én is követem az előttem szólókat és osztom, had legyünk többen és hátha ...

    VálaszTörlés
  6. Osztva!! :) Húúú nagyon szeretném! :)

    VálaszTörlés
  7. osztva ma is

    VálaszTörlés